wtorek, 1 sierpnia 2017

Everything happens for a reason / my DT work for More than Words Challenge

W tym miesiącu wyzwanie w More Than Words Challenge jest dla tych, którzy kochają tworzyć, inspirując się muzyką... Jako moją inspirację w ramach DT wykonałam wpis, który powstał przy pięknej muzyce wokalistki Birthy...Jestem niesamowicie zróżnicowana, jeśli chodzi o rodzaj muzyki... lubię szybkie bity ale czasami przy wpisach lubię się wyczilować...
Do wykonania pracy użyłam akwarelek marki Renesans. Dodatkowo wzbogaciłam wpis ulubionymi stemplami Donny Downey (hasło przewodnie) oraz gazeta-wspaniały stempel z Lemonadestamps, który uwielbiam ze względu na drobną czcionkę. 

To my mind, a human being should experience pain, suffering, happiness and easefulness. They not only provide our existence with harmony and balance but also show that all the things in our lives happen for some reason. People help people, the song of Birdy inspired me to create this journal page. 






pozdrawiam
Aga


1 komentarz:

  1. Świetny wpis ...pięknie pracujesz akwarelą.Bardzo mi sie podoba :)Słoneczne pozdrowienia ślę :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza